måndag 23 augusti 2010

Vitaminer på flaska

Jag tycker att Vitamin Wells drycker är goda och uppfriskande och passar utmärkt som lunchdryck eller istället för kaffe till eftermiddagsfikan. Nu har det kommit en ny variant, Antioxidant med smak av Persika. Vitamin Well Antioxidant innehåller mineralerna selen, mangan, koppar och zink samt vitaminerna C och E – så kallade antioxidanter som skyddar kroppens celler mot oxidativ skada. Den innehåller även extrakt av grönt te, granatäpple, fläderbär och druvskal.
Hur stor mitt behov är av detta vet jag inte, men Vitamin Well Antioxidant är i alla fall väldigt god och frisk, faktiskt den godaste hittills av vitamindrycker som jag smakat.

(Bild lånad från vitaminwell.se)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att jag provade den mot förkylning en gång för länge sedan och tyckte den var helt okej.

    SvaraRadera
  2. Har kollat flaskorna på apoteket flera gånger men aldrig kommit till skott. Skulle kanske provat ändå, låte som att denna i alla fall smakar gott, granatäpple har ju en härlig smak.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails